ankan är en poet

En gång när jag var liten åt jag en fjäril och jag växte upp och blev en ängel, oskuld jävel.
Som fått förlite kuk och klarar sig inte att att leva på gurka.
Hallå! Hjälp mig! sponsra genom att langa lite dick!

//Angelica, Desperate fucker

Detta var Angelicas poetiska prestation för dagen, mycket stolt tjej!
Den hittades dessutom i Moas bok. Satckan, hon får stå ut med mycket! Människan vågar inte ens öppna uppslaget till hennes födelsedag i almanackan, någon har ju varit där med pennan och visat sina (kreativare) sidor. Undrar vem? :D

<3 till M.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Johanna, varför skriver du så´na här dumheter? Du är bättre än så! Puss från Farmor

2009-10-14 @ 18:23:33
Postat av: m

Haha puss på dig med med johanna :D skulle mer än gärna riva ut just den sidan, de andra små meddelandena är mest skojiga att ha...

2009-10-14 @ 22:38:42
Postat av: johanna

hahah som tex "moas r.. läcker" ? :D jag vet att det är en av favoriterna

2009-10-14 @ 23:54:57
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0