another part of me

Så var ännu en skoldag avklarad.
Mitt svenska nationella tal idag gick faktiskt bra, väldigt bra. Jag måste säga att det är en speciell känsla att stå och prata inför massa människor. Men jag älskar det, fråga mig inte varför. Jag är alltid nervös innan, men så fort man vet att det är sin tur släpper allt och bla bla bla.... Jag hoppas att jag lyckades hålla min inom tidsramarna idag bara. Det var mitt enda problem, det är så lätt att man svävar iväg åt andra håll och att munnen bara går av ren automatik.

Den här kvällen har jag skrivit ännu ett svenska tal till imorgon. Magkänslan säger att det kommer gå bra.
Nu måste jag ta en sväng förbi kylsåpet för att ge hjärnan lite kraft att ta tag i stil provet imorgon.
Wish me luck!
 
Min andra hälft. Vad vore livet utan dig?


Kommentarer
Postat av: julia

ja, vad vore livet utan dig?

2009-10-25 @ 21:05:40
URL: http://juliabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0