I don´t love him. Winter just wasn´t my season

Puuuh, jag är slut. totalt slut.
Dagen har bestått av tidig uppgång för att se damernas första storslalomtävling i världscuppen som alltid har premiären i Sölden(Österrike). Jag blir lite deppig över att se allt det på tv. Så många år jag stått precis bevid den perfekt preppade banan då mina idoler susat förbi i hög fart. Det är en speciell känsla som inte går att uppleva genom tv rutan.
Har även spenderat dagen i torvalla simhall men mina älsklings ungar, för en mycket bra genomförd simtävling. Måste bara säga att ni får en att tänka på så många möjligheter livet har att ge. Ni är undebara.
Efter detta blev det att åka hem för att fixa sig sig till mickans 20-årsfetst vilket var mycket trevigt med kul folk.
Nu ligger kag i sängen och försöer att inte tänka på veckans plugg, trotts att det är lov. PUST & STÖN.

Men det är en dag imorgon också, dvs herranas premiär av världscuppen. Alltså får man se både Mackan och Teddan, två flugor i en smäll.
I KNOW YOU LIKE IT!
I KNOW YOU WANT IT!

Kommentarer
Postat av: julia

oh yes!!! I like it, and i want it!! go teddy ;)

2009-10-25 @ 21:04:08
URL: http://juliabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0