vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut

Jag är trött. Har sovit tre timmar inatt. Morgonen började med att jag lämnade små ungarna på dagis, dom är så sjukt söta. Nästan så att jag funderar på att röva bort dem, flytta lång bort och skämmabort dem till fullo.
Jag ska bli en bra mamma, dock inte än. Men barn måste nog vara det bästa som finns.
Dock inte när de är snoriga.....

Gårdagskvällen eller natten slutatade aningen oväntat med en prommis runt två tiden på toma ödsliga gator i trakterna av östermalm. Tur att Emma finns säger jag bara!

Nu måste jag jobba med företaget, mycket att stå i den här veckan. Ikvälll ska jag nörda, nörda och nörda.
Svenska B nationella-imorn
Svenska c redovisning -fredag
Uppstarts logg UF-fredag
Affärsplan första utkast-fredag
Färg form och stil prov-
fredag.

PUUUH!
Något som ljusar upp i vardagen just nu är att vårat företag blev uttagen till tävlingen "riskkapitalisterna".
Lycka!
Vi måste därför sätta ihop en grym pressentation under lovet. Men det gör inget. Ibland är det kul med skolan :)


Kommentarer
Postat av: veronica

tack vännen<3 thank god its over now

2009-10-21 @ 16:15:06
URL: http://veronicachanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0