"Man kanske ska börja extraknäcka som handvärmare utanför White room"

Här komer några rader om gårdagen.
Efter jobb, söta ungar och en hel del stress, gick det att släppa allt bakom sig och se fram emot en spårad kväll med Vanki som jag förövrigt inte träffat sen vi var på Gotland  juli.
Efter att ha ätit middag, och fixat oss kunde vårat rör från grekland korkas upp.
Eftar några starka snabba drinkar var vi på väg mot staden för att möta upp mer folk, dvs Angelica och emma, Freja och Ankan.
Vi började på Laroy vilket var kul, mötte lite oväntat folk dock. Hmm.
Som kvällar bruka sluta splittras många och drar åt olika håll denna oxå.
Jag ville promt vara kvar i stan, så ja jag blev kvar, själv höhö.. Social som man är hittar man alltid folk man känner ändå :P Belv en sväng mot Village Donken och White. Något jag unndrar över mig själv är att jag alltid lyckas stöta på de jag inte vill träffa. Inte nog med det så har man saker man verkligen vill säga, man vet det så väl. Men när man står där kommer bara ett ehhh, baa, aaa.. Och masa annat blajj. När man helst bara vill få ett raseri utbrott (vilket jag inte kan).
Så i hopp om att någon vänlig själ kunde hämta mig vid tuben 04.50 drog jag hem.
Först fick jag dock mina händer värmdra av en annan tomte. -"Man kanske ska börja extra knäcka som handvärmare utanför White Room"





Kommentarer
Postat av: veronica

vi får ses igen, snartsnart<3<3

2009-10-18 @ 18:22:40
URL: http://veronicachanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0