"det är dags för fredagsmys"

Ja, äntligen fredag! har gått runt och sjungit på den där chips-reklamen hela dagen! Det ska faktiskt bli en mys-kväll ikväll, med idol, godis, lantchips och självklart hela familjen ihoptryckt i sofforna!

Vi börjar kvällen med att äta kanske en av årets sista grillat-middagar! börjar ju bli kallt nu.. gott ska det bli iaf :)

Det är inte ofta hela familjen är hemma allihopa på en fredagskväll, så det blir myyyys!!!

Detta beror på att jaag har sprängade huvudvärk, annars hade jag nog suttit hos Lisa just nu och skojat med alla andra, som e precis lika barnsliga som jag.

En annan gång tjejer, ni klarar er utan mig, jag lovar! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0