clean my wallet

Igår öste jag ur allt som fanns i min plånbok. Dvs en massa saker, eftersom jag har en tendens till att inte vilja slänga saker (mormorsyndromet).
Det fanns vissa lite mer udda saker som jag frågar mig själv varför jag ens la dit.

-Våtservett från hard rock café
-Natt créme från Weleda
-Parfymprover i mängder
-Norska pengar
-Blommig knapp som jag lyckades flirta till mig av en experdit på indiska
-Busskorts hållare gjord av ett UF företag förra året
-Kondomer
-kort på vänner som man böt med varandra som liten (typ för ett år sen)
-"prova på" biljetter till friskis. Dock utgånget datum.

Vad ska man göra av allt detta nu? Inte papperskorgen, kanske kan hitta en extra plånbok. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0