Jodå, jag är en lantis, for real.

Idag har jag o mami plockat kantareller i mängder. Skulle bara bli en snabbrunda runt vårat "skogs-kvartér" Men slutade med flera timmar ute i markerna.
Nu ska farmor bli glad, eftersom hon tydligen inte pallar gå i skogen får hon allt vi plockar. Det uppskattas från hennes sida.
Men jag ska nog dra med tanten nån dag, för jag vet att hon bara är slö, och tycker det är skönare att få det serverat. Men jag gör det gärna ändå, för gillar att se andra glada.  ;D <3
Btw så vet du att jag vill åka till Paris med dig, för du e min älskade pop-farmor!
(farmor är en blogg nörd)


Kommentarer
Postat av: m

Du är så söt Johanna <3

2009-09-07 @ 23:19:07
Postat av: Anonym

Tack älskings Moa!

2009-09-07 @ 23:51:32
Postat av: Lisa

hahha :D älskar att din farmor läser bloggar! :D

2009-09-08 @ 14:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0