Så var bomben släppt

Idag rasade allt. Alla våra planer. Mångas planer.
Det var rent kaos, för vissa rann tårarna i floder, andra satt och snyfftade över situationen, några var bara iskalla med en klump i magen och skämmdes över hur de behandlat sina vänner, och endel såg bara allmänt förvirrade ut..
Det var tänkt att alla grupper skulle vara klara idag. Men efter den här dagen finns det ingen som kan pusta ut.
Imorgon blir det en ny helvetaes lekion.
Jag som trodde att jag skulle vara glad och lättad den här kvällen, tvärt om. Jag har panik, man den börjar lägga sig.
Detta har redan splittrat vår klass, i för många delar.
Detta har redan splittar bästa vänner.
Seriöst, vad är man beredd att offra för ett skol projekt egentligen? -Tydligen ALLT!
Jag hatat UF!  Men fan va vi äga skiten ur de andra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt att vi ska Johanna :D

2009-09-16 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0