tydligen ska englandskorv vara god

Så var huset fullt igen. Julla kom just hem, hon har varit i England dock vet jag inte precis var...
Mycket hade tjejen att berätta och kul verkar det också som hon haft, även om vistelsen bara var i femdagar.
Hon hade köpt med sig en"Body mist" från Victoria´s secret till mig. Luktar sjukt gott och ett fint söndags smile lyckades jag framkalla. Även om jag känner tiill taktiken med att handla saker till sina syskon.
Man köper det man själv vill ha, ger bort till sina syskon för att verka snäll och generös. Låter personeen ha saken ifred i ca två veckor, sen är det bara att erövra och det som ditt igen. Supersmart.
Jag lyckades få min mamma att i helgen köpa ett par vita converse till lillsyrran,  i min storlek dessutom. Perfekt!
Om två veckor är de mina :D Eller halft iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0