she is a good girl

Stress tårar är typ de enda tårar jag kan få fram. Just nu befinner jag mig i en mördarvecka, för mycket som ska göras för lite tid, var glad om du lyckas få 4 timmar under täcket.
Man blir så lätt retad över små saker när man har mycket att göra. Började nästan storgråta över att mamma inte hade lagat någon mat till mig när jag kom hem från jobbet.
Nu har jag protein i magen och humöret lite högre.  

Imorgon börjar dagen med en presentation föa alla nior som ska på öppethus i vår skola, blir till att snacka lite om programmet och så. Sedan prov i organisation och ledarskap, som jag inte ens har börjat plugga till, känn ingen oro, nej, nej.
Vid första bästa tillfälle blir det till att sätta sig med företagspresentationen som vi ska till UF på torsdag och redovisa för en första feedback innan SM. Kvällen kommer spenderas med Ankan och internationell ekonomi.


Men det lönar sig. Det är värt det.

Kommentarer
Postat av: sara

:D glöm inte ställa en fråga i frågestunden, allt mellan himmel o jord, crazy as hell, whatever you like! :D återkommer till dig när jag svarat på frågorna!

2010-04-14 @ 21:42:28
URL: http://mehners.blogg.se/
Postat av: johanna

:)

2010-04-14 @ 23:02:53
URL: http://johannnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0