uf, uf hela dan

Hola macarona. Igår vaknade jag 05.50 vilket inte är likt mig, eftersom de senaste veckorna har bestått av långa sovmornar. Åkte först till Karin vår UF lärarare för att få underskrifter på våra företagsrapporter. Sedan företags möte med chefen för sponsrings och eventbyrån. Vi gick därifrån med huvudena fulla av nya ideér, sen raka vägen mot Uf kontoret för att möta upp Fredric och John. Blev massa uf snack och inämning av företagsrapporten som kvävt våra liv senaste veckorna :)
Blev en lunch på Vapiano efetr det blev det doktorn för min del.
Kvällen bestod av ett företas event och ännu mera möten. Vid tio kunde jag börja rulla mot Emma för att lämna min fina påsk present till henne, vilket var en plantering med massa blommor och ochoklad ägg, bild kommer :)

NU är det PÅSKLOV. Vilket är så sjukt skönt, dock galet mycket som ska göras, mina skolböcker jagar mig!!
Jag har redan huvudvärk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0