asså va eräää som hääänder!?

Denna tisdag började bra, med att brazilianaren kom med äppelkaka och vaniljsås samt ett glas apelsin juice till mig, bra frulle! Trodde jag när det var slut, han kom senare med yoghurt, banaer, mer juice hela mogonen!! Tycken han att jag är smal eller vad är frågan? :/
Frammåt lunch hade jag sprängande huvudvärk, lyckades somna i restaurangen på en soffa, kul. Jag har nyss vaknat, tryckt i mig värktabletter och treo som en galning hela dan, inget resultat. Ska försköka trycka i mig lite nybakade scones om jag och julle precis bakat, sen tillbaka mot sängen och en ny dag!



Jag sknar min syster, du är bäst!  


Kommentarer
Postat av: frida

saknar er massor!! när kan jag komma?? jag tänkte ta med mig mela? pusss

2010-09-09 @ 19:02:03
URL: http://fridass.devote.se
Postat av: johanna

klart ni kan komma :) Ni får ligga under bäddsoffan ;)

2010-09-10 @ 16:44:27
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0