En djurisk dag

Barnen är söta, sjukt, galet, jätte gulliga! Men, de gillar allt som rör sig. Dagen har bestått av många levande händelser.
1. Jag ser en råtta vid sophanterings stationen utanför bussen. Äckligt.
2. De större barnen var på utflykt idag, de kom hem med små vänner, i form av sniglar i pet flaskor som för tillfället pryder avdelningarna väldigt fint. Äckligt.
3. Inget äckligt, jag och Emma blev lite förvånade när en gubbe kom in spatserande i entren med en kostig låda som pep.. Det var kycklingar i den, såna där som pryder äggförpackningarna, gula och ulliga! Barnen blev helt till sig, kycklingarna blev rädda och det blev ett fasligt kackel. En av pesonalen ville köpa alla 10 kycklingar och ta hem till lägenheten och sina barn, det fick hon inte. Gubben förklarade snällt att de skulle växka och att de trivdes bäst att vara ute..
4. En unge kom med ett stort leende och höll fram sin hand, i den låg några halv döda daggmaskar. Blä.

Idag har jag ätit sushi och kollat på solsidan med min syster, nu väntar jag på att Andreas ska komma hem så att jag får sova nån gång...


                                 Sjuk tjej, sjuk bild.

Ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Farmor

Får du inte sova om Andreas är borta undrar Farmor

2010-08-26 @ 18:27:16
Postat av: mändie

saknar dig knäppis!! <3

2010-08-26 @ 21:18:25
Postat av: johanna

Jo, men han hade inga nycklar, så var tvungen att vänta tills han kom hem för att kunna öppna dörren.... Nu har vi nycklar och jag får sova hur mycket jag vill ska du veta! Nemas problemas



Bajsloppa, jag skanr dig med ska du veta! Galet.

2010-08-27 @ 17:33:42
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0