first day @ work

Idag började dagen med ytterligare en intervju om ett Barnhage jobb,  klart jag fick det. Var bara att börja på momangen. Så nu man är tillbaka bland barnen igen, men jag gillart! Blev en halvdag idag, och  har kors i taket nog lyckatss lära mig hälften av alla barns namn vilket är ca 30, så har 30 att lära mig  imorgon, sen kommer det gå fina fisken.
Kan även erkänna att jag blivit kär, i en pojke på 1,5 år. Blont lockigt hår, stora bruna ögon, lite små rultig, tar sig frammåt på stappliga steg och låter inte mer än när han skrattar. Hade jag varit 1,5 år skulle jag inte bangat! To die for!
Fan va peddo jag låter!

Nu ska jag sova blir en tidig och lång dag imorgon. Måste vara pigg!


Kommentarer
Postat av: Erikaaaaaaaaaaa

hahahha tusse! XD

2010-08-27 @ 22:16:27
URL: http://finest.se/adamsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0