high fashion nokia 1616

Julle-bulle i trikken påväg mot skatte kontoret, nu ska vi bli Norskar på riktigt!


Jag tränar i sängen. Bara för att göra Erling glad ( min pt) han måste ju se att jag är aktiv då jag inte är på gymmet. spring skorna har jag också tagit med.


Dagens fynd! 349 på Claes ohlsson, första mobilen jag köpt själv, en riktig investering ;)
Går att ringa och smsa inte mycket mer än så. Pallar inte ha mitt svensa abonnemang det kostar skjortan här. Mitt nya nummer får ni sen :)


Intervjun på adecco idag gick riktigt bra, jag är galet taggad inför nästa vecka. Wihoo!
Nu är det helg, vi ska åka till IKEA imorgon och köpa bra och ha saker till lägenheten, bla tallrikar och klädhängare.
Ska kila iväg till en butik snart och hämta två kassar med kläder som väntar på mig, tjohoo, jag älskar livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0