"vi bara lallar runt på karl johan, och jag behöver komma loss"


Idag har vi lallat runt, ätit bullar druckit kaffe, handlat nödvändiga saker som burkar, käder, hängslen, glasögon och strumpbyxor. Vi har spanat på söta hundar och den vinnande för dagen var en egelsk bulldog som satt och fikade med sin matte, vädigt charmerande! Vi såg även en liten ullig gullig valp, blandning mellan bolognese och chihuahua även den galet söt. Jag håller på att dividera och gör djupa studier för vilgen hund jag ska köpa. Spännande. Kommer dock att dröja, ett tag.

Julia svullar bullar


Johanna svullar bullar, och gör allt för att diskret framhäva min super snygga high fashion dubbelhaka..


Fick med mig två tröjor med axelvaddar hem, en svart oxå. Kap.


Burkar som man kan lägga mat i och ha i väskan om man skulle bli hungrig. Kap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0