hohooooo julfeeling where are you

Fan, jag har inga julkänslor över huvudtaget. Jag som älskar juen i vanliga fall. Vi har sjukt o juligt hemma hos oss. Inte ens en stjärna i fönstret. Jag har en chokladkalender och så lyssnar vi på norsk julmusik på jobbet (när André inte moonwalkar till michael jackson) sen har jag ju skärstår på hela händerna, så det har röd fin polkagris randig färg, ganska juligt!  jag har inte ens köpt en enda julklapp.
Så jul 2010, gå och dö! Längtar bara till nyår, Amsterdam here we come :D
Snart ska jag ner till discot på Oslo S, vanki kommer vi ska göra stan, hmm njeet. slagga imorgon väntas jobb.
Fuck vad hatisk jag e mot mitt dilemma som ligger i en påse på sängen. Maybe I am back again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0