min gammelfarmor e cool

Just nu är jag hemma hos min gammelfarmor. När jag är 84 år vill jag vara som hon. Ha ett utseende som en 60 åring, vara med på noterna när det gäller mode, hänga med i paradisehotell och vara allmänt cool.
Hon verkar tycka att dethär med facebook är intressant, speciellt alla killar som cirkulerar mellan oss småflickor i släkten.
Är det bara jag som roas av hänga med mina farmorar?
Imorgonbitti blir det massage för min del, ont, ont, ont. men det brukar kännas bättre i bena efteråt även om man bara vill gråta när mn ligger där på bänken...

Nu blir det pluggbajs.

Kommentarer
Postat av: vanki

farmödrar*

2010-02-16 @ 23:19:15
URL: http://veronicachanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0