oljan tar över.

Denna fredagskväll har jag spendart sittandes vid köksbordet i ca 4 timmar. Inte en lång mysig fredags middag med familjen, utan med mina färgtuber och penslar. Som vanligt när jag sätter igång blir det sjukt kladdigt, den här gången hade jag lyckats få färg på mammas tröja, armarna, lampan, mina händer är täckta och till min förvåning ser jag ut som en sotare i ansiktet. Färg överallt. Lite ångest eftersom det är oljefärg som inte går bort i första taget. har skrubbat som en galning men det försvinner inte. Så gav upp min strid och ligger nu i sängen. Dagen har varit lång så jag e värd mycket sömn.
Inget party för mig denna helg. Får dock se vad som händer imorgon, jag fick just veta att  Jakke är i stan. Den fake tysken har man saknat lite. Speciellt de torra skämten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0