pyssel fredag


Igår åkte jag en sväng förbi pärlshopen i sturegallerian. Det är verkligen en affär med mycket minnen. Hängde alltid där när jag ar liten.
Så gårdagens fredagkväll spenderade jag med pärlor och tänger, kul :)
Gick och la mig tidigt, men vakande av att jag var säker på att taket skulle gå sönder av all snö. Så jag ringer pappa och säger att han ska fixa en firma som på momangen kunde kumma och skotta bort allt. Han gav mig fet dissen. Så denna morgon har jag spenderat på mitt tak, i långkalsonger och toppluva. Jag har skottat som en GUD!
God work Johanna.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Du är jätteduktig tycker silverryggen

2010-02-07 @ 10:49:35
Postat av: idis

hej darling!

nu ska jag bättra mig i bloggvärlden, titta in här oftare o uppa i min likaså!

PUSSS

2010-02-07 @ 12:56:31
URL: http://www.idaslife.wordpress.com
Postat av: Rebecca

åh vad kul med pyssel!!!

2010-02-07 @ 16:43:41
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0