respekt


Efter plugget tog jag mig en sväng på isen med min fluffiga kärlek :)
Riktigt fint väder var det också. Härligt.

Lillen tror att han kan springa fort. Men nej så fel han har.
Det går saaaakta.

Efter mellis och prommis åkte skidkläderna på. Begav mig till flottsbro för att lära Tobias min lilla kusin att åka :)
Det gick riktigt bra, nu kan han åka lift, ploga, svänga och stanna själv :) duktig fröken jag är...
Efter stannade jag kvar för att själv åka och kolla på min systers träning. Har inte sett henne åka på typ 2 år... Och jag blev riktigt häpen över hur duktig hon är! Man hör hela tiden från andra att hon e bra, inget jag riktigt brytt mig om. Men nu tog hon ikapp på respekt delen från min sida.


Kommentarer
Postat av: Farmor

kan du inte åka med Lindvalls barn? De skulle gilla det.Puss, jag klarar mig utan svamp t v

2010-02-11 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0