5 dagar kvar

Sen bär det av till Franska alperna och Val thoranse. Trion ska sätta sina spår, fyfan, det kommer bli galet.
Igår gick jag loss på Alpingaraget, efter två timmar fulla av beslutsångest kom jag ut skuttandes med kassar jag knappt orkade bära. Jag börjar bli lite rädd för mig själv, eftersom lyckoruset i kroppen blir störee och större ju mer pangar man spenderar. Igår varade lyckoruset länge, och sitter det fortfarande kvar. Jag är lycklig.
Blev en svart jacka från roxy, hallonröda brallor, en friåknings hjälm av märket Poc och ett par rosa/turkosblå Oakley glajor!
Gissa om jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Älskling, åk inte skidor på snön mera eller promenera md Viggo.Farmor

2010-02-22 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0