tillbaks på ruta ett. va inte så söt

Tralala, måste bara säga att jag e på ett sjukt bra humör, även fast det är söndag och plugg imorgon.
Har varit ute och åkt längdskidor samt varit på bio med mamma. Mysig dag, snart kommer pappa och frida hem, dvs kaos. Har varit skönt att slippa dem en vecka. Men det är nog inte långtid kvar innan väskorna försvinner från vardagsrumsgolvet och de är på vift igen.

Fredagen var helt sjukt bra, började hos emma (man ska inte föra på en vin box) Efter många klackar i taket slutade kvällen och morgonen började på White. Me like. Somnade inte för än vid halv nio.
Jag är väldigt glad med samtidigt rädd, jag får inte vara tillbaka på ruta ett. Det får inte gå för långt.

Till er som försökt nå mig har det varit meningslöst, mobben har varit stendöd senaste dygnet. Helt sjukt vad beroende man är av den, och hur mycket man missar på bara några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0