Det var 2009

Jannuari

Började året med många mysiga prommisar med Viggo. Blev kär och fick mycket i skolan.

Firade Victorias födelsedag på Grand Hotel

Lärde känna Jasmine, en person vars skratt  aldrig kommer förträngas. Jag saknar dig.

Saknat Julle som flyttade till Kanada.

Februari

Åkte till Thailand.

Mars

Shotrace hos mig.

April

Måndags fika med Mandi och Jessica

Vi åkte en snäng till Ornö



End of the story

Maj

Vi byggde ett hus till Julia

Mysiga dagar i vårsolen med Amanda

Fler utgångar med Jasmine

Lärde känna Miriam bättre, här en somvanligt spårad utgång :D

Juni

Midsommar i Vidja med fantasic five!

Sista minuten resa till Kos med min älskade Vanki.
Åkte till Peace & Love. Moa var lite trött sista dagen

Peace & Love

Jag och min syster började med en sjuk Diet. Höll en vecka.

Juli

Åkte till Visby V 29. Underbart.

Visby

Målade en tavla, samtidigt som jag grubblade över mina livs största misstag.
Umgicks förlite med min Vän Rebecca.

Tvättade hustet innan det skulle målas :)

Augusti

Allt rasade här, utåt var allt självklart bra. Ingen kunde stampa på mig då.  Men det jag fortfarande inte förstår är hur du bara kunde låta mig få ta hela smällen.

Åkte till Turkiet med Amanda Jessica och Lina :)

Turkish

Turkish, med våra fina grabbs.

Kollade på Pride paraden

September

Sista middagen med familjen innan Andreas flyttade till Usa.

En av de sista sista gångerna man besökte utecompagniet för året.

Blonderade slingor.

Det blev många galna onsdagsnätter på Village. Ett grymt ställe som tyvärr inte finns mer.

Höst prommisar med älsklings Viggo.

Oktober

Sara fyllde 18

Matte C tog död på mig.

Mysiga kvällar på Berns med Ida

November

Hamnade på donken kl 05.00 på morgonen för många gånger.
Jag fyllde äntligen 18. Inga fler olagliga utgångar ;)
Jullan Fyllde år :)


December

Övning inför företagspresentationer.

Nokia innovation camp.

Jag och Julia åkte på en väldigt spontan resa till Indien :)

Årets siata och väldigt spårade utgång. Som vanligt.

Nyårsafton under en gran. Klockrent.

Kommentarer
Postat av: vanki

du är så underbar mitt hjärta!!!<3 love you /vankiplutten

2010-01-04 @ 02:50:47
URL: http://veronicachanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0