Headache

Jaha, så var ännu en partynatt avklarad. Började med en mysig middag hemma hos Mikaela och hennes kille Martin.
Sen begav vi oss mot amba där det var "afterski". En kul kväll och martin är underbar måste jag säga, så gulliga tillsammans.
De orkade inte stanna så länge, så jag beslutade mig att min kväll också skulle bli tidig. Precis när jag kom ut möter jag Viktor i dörren taggad till tusen drar han in mig igen, och självklart Hamnar jag inne på redroom, och som vanligt blev det för många drinkar. På väg hem var jag tvungen att vänta 20 min på mitt tåg vid medis, så jag tog en tripp och kastade lite snöbollar. Det ena leder till det andra. SUCK!
Aja, jag måste ju ta tag i skiten någon gång.
Så här glad (trött) är jag nu.
Viggo vill ut, så det blir nog en sväng på sjön.
Moa skulle ju haka? Hallå!

























Kommentarer
Postat av: Moooooaaaa

Amen jag vet bruden, tror du inte jag har ångest. Ville ju ut i snön och dricka varm choklad med dig men det sket sig :(

2010-01-06 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0