emma visar sina blonda sidor. och pappa e bäst

Emma är smart, och jag tycker om henne otroligt myclket. En person som altid ser livets possitiva sidor framför de negativa. Men hennes blona hår har fan tagit över, hur kan man vara så knäpp och tro att man gå på en diet och enbart äta smågodis och cocca cola zero? då är ju fan reductil bättre. Jag blir så sjukt sur. Fast hon kommer nog märka att det inte är bra.
Hon färgade och klippte mitt hår igår, det blev mörkare och väldigt mycket tunnare.. Men jukt snyggt.
Ikväll blir det sophies 19-års partaj, är inte så taggad, för att ändra detta gick jag och köpte ett par tights med dragkedjor och aprikosa örhängen som jag ska använda ikväll. Ett försök till att tagga.

Till Pappa: 1. Du är ingen pilot.
                  2. Du är underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0