jag är övergiven, av min röst

Japp, den sitter nog kvar i väggarna på white sen i fredags. jag har inte hittat den än, igår var jag tvungen att ta i så mycket att känslan av att huvudet skulle sprängas var nära. Då lyckades jag få något sagt. Jag börjar få panik övet att inte kunna prata som vanligt, pladder-maja som jag är. 
Har hängt med Emmiz o Flisiz större delen av min lediga tid de senaste dagarna. Undebara brudar det där.


Var och hälsade på Ullis-gullis på Ego igår. Jasmin var även där och fan vad jag saknar människan! 


Idisen lyckades jag även träffa på :D




Lite bilder från emmas place innan vi drog :)
 
Jag och Emma


Kommentarer
Postat av: Jasmine Bergqwist

Saknar dig också hjärtat! Nästa helg!

2010-01-25 @ 00:34:51
URL: http://sobored.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0