så var det 2010


Här är några bilder från gårdagen, som för övrigt var galen. Dock såg jag inte ett enda fyverkeri, men det gör inte mig så mycket. Jag hade kul ändå :D
Första dagen på det här året har jag spenderat i sängen. Vaknade till liv vid åtta, så tog med vovven ner till mitt andra hem hos mina kusiner, för en som vanligt livad kväll, med ost och kex, mycket snack, pictionary som jag och Carina var grymma på. När klockan närmade sig ett och småbarnen började somna på diversse ställen började jag bege mig hemmåt.
Något som är underbart på vintern är att det är så ljust ute. Man kan inte riktigt fatta att det är mitt i natten, eftersom för några veckor sedan var det mörkare vid femtiden än vad det är kl ett just nu. Snö is the shit.
Nu ska jag sluta babbla om massa skit. Sängen lockar och imorn ska jag ut och åka pulka :D

Kommentarer
Postat av: Farmor

Är det thaiklänninen jg sewr? Vackert!!!!!!!!!!!

2010-01-02 @ 12:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0