Sophie tycker jag ska blogga och anton ger mig blåmärken

Jag förstår inte nöjet med att trycka fingrarna det hårdaste man kan i min mage, förutom att jag avger ett skrik i falsett "jag fåååår blåmärken".
Soffan tycker jag är usel på att blogga, så här kommer ett satans inlägg till bruden som sitter och fiser brevid mig just nu :D
Btw, så har jag sjukt mycket att göra just nu,
-Delårsrapporten tar död på mig,
-Alla siffror av bytet med vår leverantör fuckar
-Har en loggbok som ska vara inne inne ikväll, inte ens påbörjad
-Två tävlingsbidrag till UF ska vara klara
-Färg form och stilen måste vara helt klar
-Inskrivning av nya listor till jobbet
-Samt redovisning av närvarokort


Detta ska vara klart tills fredag. Hej jag är så lycklig, jag älskar mitt liv!
 


Kommentarer
Postat av: jullis

haha, men se till att stanna hemma på kvällarna istället för att springa runt hos pojkar :P

2010-01-13 @ 11:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0