super snsälla silver johanna


Fasen vad jag hade kul igår! blev en utgång med tjejerna i min parallellklass på cafét, senare mötte jag upp Emma för en sväng om på magenta :) Vid tre tog vi några steg runt hörnet till white, jag alldrig varit med om mer köer där, de hade stängt insläppet och allt var bara kaos. Jag ruttnade och ringde mamma som kom och hämtade mig i gullmarsplan, hon e nog den snällaste mamman som finns!
Idag mår jag rentutsagt KUK dåligt! Mitt huvud spränger, jag ser stärnor och absolut ingen energi åt att ens få något i magen. ! Mamma har tänt nån J*vla rökelse vilket får mig att snart spy! Hatar att jag alltid ska bli så sjukt bakis! Inga fler fria drinkbiljetter i framtiden.
Snart ska vi åka till Farmor, hon vill att jag ska färga henes hår, så det är klart man ställer upp. Hon måste ju va snygg och leva upp till familjens rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0