för jag är så glad!

Snabbt om midsommar. Planen att åka till barnens ö sket sig, för att en viss människa skulle dit.. Inga sura miner på midsommar afon vill man se, så jag och ankan stannade i vidja. Där det som väntat levererade, alla var på topp humör och esten slutade inte för än på söndagen.

Igår blev det träning på W9 sen en vända på stan för att uppdatera garderoben till Italien. 
Mötte sedan upp mina vänner Ida och Amanda för några glas vin på medis, klockan tickade och idis begav sig hem och vi vidare mot hornstull för att möta Anton och Ludde, blev chill i Tanto med mer vin, gitarr, sång, och skrattande människor! Efter en stund rullade vi vidare mot långholmen, där det var mysigare. Anton är grym på guran, det är inte jag men jag spelade och sjöng ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0