Måndag

Dagen började med Poängjakten i skolan, en tävling som går ut på att man ska göra allmänt äckliga, galna och pinsamma saker. Klassen med mest poäng får springa ut först på studenten :)
Vår klass hade temat prinsessor på utklädnaden och  killarna blev självklart extra gulliga!
Bilder kommer!
Senare begav jag mig till solna för att träna :) Hade planerat att komma dit tidigare igår, men det hade min min käre pt glömt totalt, så hälften av tiden fick jag träna själv. Men efter 2 år börjar jag få rutin på vad som ska göras bland maskinerna...
Efteråt skyndade jag mig till täby för en föreläsning som ungföretagsamhet anordnade om personlig utveckling och ebtreprenörskap! Vilket var väldigt givande och jag vet att jag VI kommer att lyckas. ÄR så taggad på livet just nu! Eftersom vi hoppade på moln utifrån salen kunde varken jag eller Ankan motstå att sätta oss på söder för ETT gals rosé, som inte blev ett utan många, många fler. Där satt vi och gaggade om framtidsplanerna och företag med varenda människa som kom i vår närhet! Även Emil fick jag dit vilket var kul :)

                  Matilda och Veronica på föreläsningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0