galej


jaha, så var en fredag avklarad. jag har inte hunnit gå och lägga mig ännu, det kanske är dax med tanke på att det väntar jobb samt ännu en partynatt.
Gårdagen blev inte riktigt som vi planerat, men jätte kul ändå :) Runt fyra snåret lyckades jag ta mig till en kompis för att snacka massa skit. Det slutade med jag visade all uppmärksamhet till hans hund bosse istället, som var väldigt road över att få lära sig lite trix :)
Senare begav jag mig till min slutdestination. Ibland är livet ändå riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmor är så rund och trind-

hon kan segla förutan vind

rör sig inte direkt som en hind

och fastnar väl snart i någons grind puss farmorfarmor

2010-03-15 @ 09:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0