jag vill vara frisk

Jag hatar att inte vara frisk, orkar inte gå runt och vara små-sjuk längre! Mormor och morfar körde mig till doktorn idag, de konsstaterade även att min mobil gick fel, eftersom jag kom till dem en timme tidigare än vad som var palenat. Morfars teori var att min sändar var o-svensk? Kan det stämma?
Aja, som vanligt hittade de inget fel utan klagade på att jag enbart tjatatrom pencelin, tydligen vet de mer omorgon, dvs PILLER för min del jippii! Tills dess får jag somvaligt trycka några alvedon för att hålla mig en mänsklig nivå.
Eteråt åkte vi hem för att äta lunch och spela yatzy :P Vilket inte gick så bra för min del, pensionärerna har ju försprång eftersom de övar varje dag!! 
Nu ska jag skriva internationell ekonomi, planera vad jag ska bränna lönen på och kanske baka en till kladdkaka :)
Ikväll blir det bio med mammsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0