woup woup


Jag och frugan min!
Det är lördag och jag mår bokstavligen som jag förtjänar.
Gårdagen började med möte med företaget, senare ett prov om lagar vilket gick bra, och till sist internationell ekonomi. en kreativ förmiddag :)
Blev även en shoppingrunda, fick med mig massa nya grejer, klänningar blusar, en väska och smycken, Im happy. Bilder kommer sen.
Var hos Emma början av kvällen, vi lagade kyckling wok och färgade mitt hår, dock behövds det en omgång till. sen är jag nöjd :)
Gabbi kom för några glas vin med oss, sedan begav vi oss mot nybrogatan för att smida på våra Gotlandplaner.
Mitt i allt kom vi på en sjukt konstig idé, meningen med livet veckan, a la Emma Gabbi Johanna. Inget som jag går djupare in på här.

Eftar många shots och drinkar närmade sig klockan två, mycket glada snubblade jag emma och micke in i en taxi. Gissa var vi hamnade? White, inte så svårt att klura ut, alla vägar leder mot Rom White, eller hur är det man säger?
Aja, stället levererade, vi leverade och alla levererade.
Efter mycket dansande drog jag och micke till donken, svullade som två utsvultna grisar, satte oss sedan i en taxi hem :) Någonstans lyckas jag trycka in fel pinkod på mobilen 3 ggr... Jag skrev bakomatkorts koden, inte konstigt att den inte fattar.. Så nu är jag mobillös i väntan på att någon ska fixa en puk kuk kod till mig!

Aja micke ramlade ur taxin vid slottet och jag fortsatte mot medis :) Av mågon anledning har jag hans mastercard, vilken makt  ahha (a)

Jag har hunnit göra bort mig för min mor och hela sahlin packet. Inga hemligheter här inte, jag vill höra alla detajer. Hmm.

Lyckades pallra mig i väg till simhallen för att läxa upp mina små monster. Med tanke på mick fysiska skick gick det riktigt bra. Helt otroligt vad de ger mig energi.
Var flera föräldrar som kom fram till mig och gav massa beröm över hur duktig de tycker att jag, det5 är kul när man får respons på det man lägger ner tid på! Så skönt att höra att man är poppis ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0