det var jag värd!

Efter gårdagens doktorbesök var jag inte direkt på topp. träffade Idis en snabbis sen vidare till Utecomagniet för ett glas vin med Micke och hans jobbarkompisar. Behövde verkligen något annat att tänka på förutom vad som kan vara felet med mig!
Det blev inte bara ett glas, vi pimplade rosé som törstiga hundar! Ett antal flaskor senare gick vi upp till drottninggatan över en öl i hopp om att få med nån av grabbarnas tjej, vilket misslyckades, så hoppade in en taxi som åkte raka vägen till Jossefinas för ännu mera vin i sol negången! lagom runda om fötterna vid åtta tiden hamade vi av en konstig anledning på sturegatan, jag och micke prommenerande genom Humlan mot sogni för att fortsätta festen. Vid tio kom vi på att ingen ätit middag, så det blev en snabb cheeseburgare på doknen, sen vidare mot en galen natt. Benen bar inte längre än till ett dött Laroy där vi tog oss i kragen och svepte en varsin loka! Utecopagniet såg mer lockande ut, så vi gick dit istället. När vi stod i baren var det en sjuk brud och hennes två kompisar som påstod att de ville ha gruppsex med oss. Nja! Kvällen slutade inte så oväntat på White, där vi smuttade på varsin cola och studerade människor!
Den kvällen var jag värd, spontanitet är bland det bästa jag vet!

Nu ska jag plugga, imorgon står prov i organisation och ledarskap, marknadsföring på schemat plus två uppsatser som ska in.
HEJ JAG ÄLSKAR ATT PLUGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0