fuck, sick, lick

Hej, jag är sjuk, igen, eller det har rättare sagt inte gått över sen februari! Detta är så satans irriterande. Man gör alla satans tester, och får samma svar gång på gång... Du är inte sjuk! Det jag inte förstår är att läkarna inte kan ta tag i saker på en annan nivå, fattar dem inte att man kan göra samma sak i ett halv år utan resultat?
Det sugigaste är jag kommer behöva göra två feta prov på fredag, för att jag är hemma idag! FUCK, SICK, LICK!
Kan ingen bara ge mig frisk piller?


Något som glädjer mig är att det går så bra just nu, pirret och  ideérna,
 man vet inte riktigt vad som händer. Möte på Grant Thornton med bla 
               några av drakarna står på shemat nästa vecka :D 
                                         Ankan, så jävla bra!                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0