jag har en upp

Har spenderat valborgshelgen i Funäsdalen tillsammans med vänner och familj. Åkte upp med Tina efter mösspåtagningen i fredags, så det blev en snabb vända till snön bara. Men det var det värt, har kollat 1:a Majtrofén, dock körde min lillasyster ur,  och typ alla andra som jag var där för att kolla på oxå.. Men men, vi hade kul och mycket vin blev det..
Jag åkte dit i hopp om att få åka lite skidor, men så blev det inte, eftersom mamma hade lyckats packa ner fel pjäxor till mig.. Det var rätt lungt, jag åkte runt med skor på fols skidor istället, vilket oxå är kul ;)
Som kompensation för tabben fick jag en jätte fin blus från Odd Molly :D 
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0