kan det inte bara vara måndag och SM? Jag längtar!

Allt går så bra just nu, var på fin, fin affärs lunch igår med företaget och två gubbar som tydligen vill ingå ett samarbete med oss i framtiden. Vi hoppade på moln hela vägen hem och förberedde vår spontana presentation som skulle hållas för en gymnasienämd och massa politiker på kvällen.
Vi fick även 12 biobiljettar igår, bara för att komunen är så stolta över oss drivna ungdomar ;)
Efteråt begav jag mig hem till Amanda för att fira hennes födelsedag och äta smörgåstårta! (smaskens)
Natten avslutades på martinskolans studentskiva med för mycket av det goda i blodet.. jag har mått som jag förtjänar idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0