sushi a la akki

Kom från värmdö i hyfsad god tid, men i desto dåligare skick. Det var galet röj igår, mer detaljer orkar jag inte gå in på.
Planen var att jag och mamma skulle köpa en sudentklänning idadg, men hon ville hellre städa så jag tog en vända själv på stan, men magen skrek och huvudet sprängde. så jag ringde min vän Ida för att fylla på energi förrådet och lätta tankarna kring livet lite. Blev en take-away sushi från Akkis på folkungagatan, lätt den godaste sushin jag har ätit! Gå dit!
Efteråt begav jag mig till jobbet där vi hade avslutning, fick massa godis och blobbor av mina små söta fjorts- bebisar! Jag kommer saka dem så mycket i sommar, hur ska de klara sig utan mig och Mary? -Dags att klippa navelsträngen johanna!?


                          Bilden är snodd från Idis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0