jesper, min nya kärlek

Vi har fått en ny innebonde här på gruppboendet mushålan. Jesper är en skön lien prick, han busar mycket, eller man får helt enkelt någon att skylla sina urspårningar på. Det kan jag behöva, - vadå, det var ju Jesper!!
Jag har ett dilemma, har inte besökt gymmet på 2 veckor. skandal, jag vet! Jag ska nog försöka att pallra mig dit idag, kanske om det inte så kallt ute, och om julle lagar middag till mig, då kanske jag går dit.

Jesper och jag vi är goda vänner fast än mycket olika

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker ni ser rätt lika ut trots allt:) saknar dig knäppis!!!!!<3 om några dagar ses vi:D

2010-12-11 @ 01:24:00
URL: http://veronicachanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0