give me sunshine

I Oslo regnar det. Är mörkt och grått. Den solen som dagen erbjöd var lysrören på solariet. jag ska bli brun, låg och försökte intala mig att jag låg på en strand i Tahiland, men icke..
Juste det hände en rolig grej när jag och Julle var påväg hen från gymmet. Regnet öste ner och vi hade inga paraplyer.  Så vi försökte vända den tragiska situationen genom att gå och tralla på bansliga sånger. Lite väl barnsligt och barnsligre blev vi. Det slutade med vattenkrig med vattenflarrorna.
Det roliga var att jag helt plöttsligt känner att min arm blir dränkt. Kollar upp och ser en kille som snabbt skyndar förbi med sin vattenfalska i högta hugg. Han kanske tyckte att jag attakerade min syster lite för brutalt? :P
En sak till, vi har dåliga vanor: äggmackor, sent på kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0