hej dubbelhaka

               Jag ser ut som en barnrumpa!



Igår blev det en spontan utgång. Jag har inte gått och lagt mig ännu. Jag missade Amanda, får ta och rycka tag i henne imorgon istället. Mötte upp Emma & Adrian. Moda och Lobby. Drog sedan vidare mot hornstull Mot the Big J.
Vi spelade fotboll, kollade fula youtybe klipp, gick och köpte korv, kollade film och helt plöttlsligt var klockan 09.00
Blev en walk of shame till medis. Mys och en baksmälla som kraftigt började tränga sig på. 
Mötte sedan upp min lilla syster i stan för lite shopping, vilket det inte blev. Jag somnade med huvudet i hennes knä på en parkbänk vid slussen.
Ikväll har farmor varit och ätit middag hos oss. Jag fick en italienska kurs av henne som jag så gärna ville ha. Hej jag ska bli Italienare, woup, woup! Älska paket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0