lekstuga?

På jobbet är alla väldigt barsliga. Speciellt Amanda, hon har fler skruvar lösa än mig kan man tro ibland! Hon är en busig priick, kastar mat på folk och åker brick vagnarna så fort han kan, eller jag brukar sitta i och hon gör fart. Oftst blir det en krasch rakt i in i sallads bordet. Vi brukar smyg äta tårta och äppelpaj i torrlagret när ingen ser. Idag smög vi in i uppvaskrummet för att chilla lite. Jag ville hitta på något kul och föreslog att vi skulle klättra upp på tallricksbackarna, de var för vingliga, så vi bangade. Istället fick jag den geniala idén att vi ska kasta frisbee med tallrikarna (det var ett skämt från min sida) men Amanda tyckte det verkade roligt och började slänga tallrikar genom rummet. Krasch, boom, pang. Tur att inte chefen såg.
Imorgon blir det såp-balett, bara att passa på medan golvet tvättas. Riktigt kul, många snurrar blir det!


                        Trollungen Amanda i egen hög profil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0