nu ska jag springa häcken av mig

Kom nyss hem från jobbet. Vi har kul. Idag har vi fikat, goda tårtor. Firat födelsedagar och dödsfall. Sånt är livet lixom. Men lite tragiskt för dem som inte får leva alla dagar här på jorden, hoppas himlen är ett finare ställe.
Sitter och kollar flygbiljetter hem till stockholm, för en snabb visit över helgen är tanken :) Träffa mina nära och kära, göra synundersökning, träffa min kära PT för att bevisa att jag är bättre i mina ben och fötter och även dra en raggar ruunda runt S-plan!! EllläR??

Nu ska jag springa häcken av mig på gymmet. See ya later beatches!

Kommentarer
Postat av: jullebulle

haha, det börjar verkligen bli en fjortis-blog det här!!! nakenbilder!! hallå?

2010-10-01 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0