nu ska mina anja persson lår bort!

Igår gjorde jag något för första gången i mitt liv, jag var på svenska ambasasden och röstade, vuxenpoäng! Go Fredde!
Duktig som jag är äter jag sushi medan de andra svullar pizza. Jag ska börja leva ett nyttigt liv. (jag vet att sushi inte är jätte nyttigt, men bättre än pizza iaf :)
Blev första vistelsen på gymmet med systern min igår kväll! Vi tränar på Elixia, två våningar, jätte stort och fint! Hade tänkt att träna idag också, men jag är helt död. Istället blev det lite utnyttjning av trådlösa bredbandet nere på katedralen, en restaurang i huset.
Ikväll, blir det tidigt ska sova om senast 30 min, jag längtar efter att få jobba imorgon, ju fortare jag somner desto snabbare blir morgondag och jobb, tihi! 
Först ett kapitel av Berts Dagbok.


                                      Svull @ our new place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0