jag saknar er redan

Det blev en snabb visit för mamma, farmor och viggo. Roligt har vi haft och 5 kassar med mat hade de med sig till oss :)
Igår blev det en hel dag på stan, shopping, lunch skavsår. Oslo är en kulstad för demmed hund, man kan tamed dem över allt. Affärer, restauranger you name it. Det är rätt bra att haen hund som smakråd, om man frågar vad de tycker ser de bra glada ut. Inget tjafs eller motsägelser.  

Detta är min farmor på Åhlens.  Heltr normal, jag lovar! :D


Blev middag på Fridays, min farmor är kul. Gillar att posa och larva sig.


Idag på morgonen tog vi en sväng runt frogner.

                                     Jag <3 viggo
Fika på akerbrygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0