vilken shlager helg!


Drog upp tilll Amanda & Elin som ett äckel igår, trodde vi skullle chilla, men icke!! så det blev till att rota igenom amandas garderob i jakt efet något party! Vi kollade melodifestivalen till en början, dansade till shlager hitts och blev allmänt fulla! Vi drog vidare Victoria som fyllde 22, maskerad, så jag förvanmdlade mig raskt till en pirat :)
Hör och häpna jag har inte varit bakis idag!
Så det blev en söndagsprommis, men redan nere i porten möts vi av A&E så vi  gick till ica och handlade på oss smarr! Ost och kex, kakor, glass med kola sås, chips och oboy.. Detta gav matkoma och socker kickar, vilket resulterade i att vi dansade ännu mer. Jag tror vi dansade i en timma! Hoppade runt som galningar, älska shlager!




Kom nyss hem och gör nu ett tappert försök med att ladda ner solsidan, den måååste komma snart, klockan e ju över åtta!


Kommentarer
Postat av: Idis

kom geee mej en spanjooor!! haha

2011-02-13 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0