tjo vad det var livat i holken i lördags

Blev en riktig susper sväng i fredags med Erika , min fina Erika.
När lär man sig att den sista shotten gör så att man ramlar ner för stupet?
Never. Min bakfylla kickade in kl sju på kvälen dagen efter. Måste varit riktigt berusad när jag vaknade på morgonen. Hmm. Wierd.
Lyckades ta mig i kragen och bjuda ut min man på dejt som jag tidigare lovat.
Destinationen blev hemma hos kaj, ett toppen ställe som ligger i Hammarby sjöstad. känns som att kliva in i någons extremt mysiga vardagsrum. Det serverades kräftsoppa, gratinerad hummer och Moules. Väldigt gott, dock ett litet nedslag på långsam personal.. Annars ett ställe att rekommendera.

Kommentarer
Postat av: Erika

<3!

2012-05-01 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0